Jobbhelg...

Fredagkväll......började inte så bra,en farbror på jobbet avled hastigt,det tog bara ca 5 minuter så va ett liv släckt,konstigt att man bara ska jobba som vanligt utan att prata och ventilera,tyvärr så är det så illa,man tänker och blir medveten om va fort det kan gå.Jag skulle önska att alla fick lärdom om vilket viktigt och ansvarsfullt jobb vården är.

efter jobbet åker jag hem till min godaste vän och umgås mycket trevligt.....

Lördag ......upp med tuppen kl 06.30 jobba jobba jobba,slutar 14.00,åker åter till bäste vännen,beställer god mat ventilerar jobb mm.

Söndag delad tur arbetar 10,5 timmar,men det märker jag inte för jag har det så bra......

Måndag upp med tuppen......06.00 vill ligga kvar men plikten kallar jobb jobb jobb till vilket pris?

På jobbet på förmiddagen kommer ett sms från ena dotterns pappa att han ej kan medverka när hon ska opereras på onsdag,tvungen å gå å vabba till min redan hårt vikariedrabbade chef,trots allt barnen går först......

Måndag em...hämtar tvillingarna på dagis åker tillOskar och Malin som bjuder på nybakta goda saffransbullar mm,Johanna är där hon åker hem med oss men tvingar sig att premiär åka till Hemlingby..slalom..

Har bokat in Oskar å Malin ev Vincent sova över snart,skulle vara roligt att ha en småtting att rå om...

Nu ska jag ta e tu med lite sysslor som halkat efter eftersom jag varit borta boende hela helgen...mer om det sen Hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0