VABBAR...

Oliver 3 år har öroninflammation igen det blir så när han blir förkyld.

Barnens kusin har varit med oss i dag så jag har liksom haft 2 barnflickor då storasyrran Nelly också va hemma
helt suveränt att ha barnflickor......

Har lite stress att jag måste lämna in en sak till jobbet men det gör jag i morgon när Malin kommer och hjälper mej...

Jag läser en bok nu som jag fått av en vän...Hm faktiskt skitkul och läsa eftersom han skrivit den.

Jag älskar denna årstid tänder ljus och myser badar i mina Lejonfötter,har tänkt köpa stort bubbel
men måste mäta lite i källaren.

Tvillingarna har hittat Jullådan i källaren så nu är alla Tomtar uppe på loftet...HAhaha,härliga tider när man har småttingar.

Jag har tappat matlusten kan ju bero på något?????? Nu ska jag läsa lite mer i boken.Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0