Härliga Helg!

Fredag,barnen lämnade till Pappi,hälsar på faster Bettan och får träffa mitt nya kusinbarn lilla Molly,oj va liten,när jag bär ett så litet barn kommer alltid tankarna om att jag har 2 st hur kunde jag klara det?jo för att alla storasyskon hjälpte till och Pappa Janne va och är faktiskt en mycket bra och ansvarsfull pappa iallafall för mina barn.

Jag har städat och kastat 2 stora sopsäckar med skit.Kvällen har kommit jag träffar en trevlig vän vi tar en taxi ner på staden....

Lördag...helt slut efter gårdagens bravader,ligger kvar i sängen till 14.00då anneli ringer och vill hitta på något,vi går ut på en lång härlig höstpromenad i villastaden ,landar hos mej och dricker kaffe.

Jag känner mej ganska tillfreds med mej nu så jag bestämmer mej för att stanna hemma i kväll,tänder ljus och lägger mej i soffan tar ett glas fylligt rött och bara slappar......

Söndag vaknar utsövd och pigg,förutom att telen ringde 3ggr i natt!!!!!!
Jag tar bilen och handlar mat och 2 nya blommor.Janne kommer med pojkarna vi bjuder på fika och hinner planera hur barnen ska vara till vecka48.



Hejsvejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0