Onsdag...

Måste bara medela att det händer mycket i mitt liv nu,jag trivs ju skitbra på jobbet nu,har nu kommit med i ett nytt projekt i gävle kommun,mer om det sen.Snacka om stress kollade mejlen på jobbet lite sent den 20 hade jag ett nytt jobberbjudande,jag ringde upp direkt fick nästan panik,man tror ju att det är svårt med jobb men jag har inte problem med det faktiskt snarare tvärtom....jag funderar på en ny anonym blogg...det är ju så mycket man vill skriva men liksom inte vågar.


Ska kolla in det nya jobbet i morn men tror jag stannar på bomhus korttids ett tag till? Nu sover knattarna och jag ska läsa en bok som jag fick av en nyvunnen vän......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0