onsdagkväll......

jobbat till 21,30,hemma ensam fullmåne Hmmmmm...ja jag känner av det och hoppas den går bort till helgen...
Diskutioner omFB på tv i kväll,ja jag väljer blogg därför att då kan man välja om man vill höra om mitt liv,jag vill ju också ha ett privatliv och skulle aldrig lämna ut någon anans barn på film å massor med inlägg ...man undrar vad dom har för liv kan inte vara så bra......som en del vet har ju en viss person lagt ut bilder å filmer på mina barn mot min vilja...vad gör man??????

Känner mej maktlös...snälla läsare jag vill ha lite kommentarer....nattinatti

Kommentarer
Postat av: Malin

Prata med Honom och säg att du tycker det är fel! för det är fel. väldigt mycket fel.. jag slår vad om att hon gör det för att göra dig förbannad också.. bara massa djävulskap!

2010-10-20 @ 23:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0