Julafton närmar sej......

Hej alla bloggläsare,ett tag sedan jag hade tid att skriva,tid är något jag måste se till att ta mej.

Magsjuka typ klass 4 härjar här hemma,drabbade är Vincent och Nelly,jag som så gjärna ville jobba...hehehe,ärligt talat så är det inte kul att va hemma med denna sjukdom.

Tvillingarna friska nu ska få gå på dagis i morgon men Nelly får vara hemma en dag till,jag tror jag bryter i hop snart men försöker vara positiv?inget biter på mej???

Julklapparna ska jag göra klart i helgen när jag är barn och jobbfri.

Julgran har jag ju redan fått av en snäll människa,är så himla glad för den,den är den finaste jag någonsin haft,den ska jag ta in och klä med barnen snart.

Jag personligen tycker att man på Julen ska umgås utan krav och stress,så ska det bi å vi ska bara spela spel umgås och äta gått...

Jag tycker att det är ett komersiellt jippo med folk som blir sjuka av all stress över Julen.

Jag har iaf nyårslöften som jag ska ta tag i!!!!!!Hemligt tillsvidare...

Killar i mitt liv....man kan ju nu bara tro på ödet och se vart det leder,det finns en som jag nu värkligen vill ha men tyvärr så är han sambo...varför är det så när det finns singlar som man inte vill ha?

Tur att jag har så många underbara barn en stor gåva i livet som finns hos mej hela tiden.

nu ska jag bära över tvillingarna i sina sängar och lägga mej till en bra film...

nattinatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0