Vardag...

Skönt att helgen är över trots att det va en bra helg.

en jobbig vecka nu ensam jobba heltid med 4 hemmavarande barn,uppskattat i dag att Johanna 15 år lagade middag,köttfärspaj.

Jag går upp med tvillingarna 05.30,lämnar på dagis 07.00 och är på jobbet 07.30,jag jobbar på ett korttidsboende en sorts mellanlandning mellan sjukhuset och hemmet vi har 12 platser på våran avdelning.

kl 20.00 är jag helt slut i hela mej och vill bara sova...minns så väl att min förra mansrelation inte kunde förstå hur man kan gå och lägga sej som vuxen kl 21.00,man måste nog vara med om detta om man ska förstå.

Jag och barnen har varit friska i över 2 månader nu,helt otroligt.

Mina nya skor hann jag inte använda dom åt hundbarnbarnet Cina upp i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0