Höst......

Hej alla trogna och nya bloggläsare!Hösten kryper allt närmre,nu är det tända ljus och varma bubbelbad som gäller.

Ser nu fram mot en resa vi blir 10 pers och åker 8 Oktober det ska bli så roligt,ska lägga in bilder på det sedan.

Har jobbat en hästhelg 18 timmar och är nu äntligen ledig till Onsdag....jag jobbar i paradiset hehehe....

Nästa helg ska min 11 åriga Nelly ha filmkväll med övernattning...Dvd pizza snacks godis och läsk...mm.
Tvillingarna ska ha sitt första Kompiskalas också så jag har att göra...

Helt underbart att ha stor familj man har alltid massor på G.

Men jag kan ju erkänna att det skulle vara mysigt att dela denna underbara tid med en MAN...men ????

Nu har jag bott ensam sedan 2001 och man vänjer sig så att säga,man blir mer och mer kräsen gällande partner...

ganska skönt att få bestämma vad man vill,faktiskt helt underbart.

Ledig 2 dagar nu och då ska jag bara mysa...


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja du, det ska bli riktigt skönt att bli ledig i 10 härliga nätter. Jag jobbar nu ons o tors natt, sen ledigt1

Kram Sussi på jobbet

2011-09-29 @ 00:10:24
URL: http://www.suchis-suchis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0