LIvet......

Hej på er...
måste bara berätta om att min ena son 5 år börjar fundera över döden och vill utan förvarning besöka min goa mormor Gretas grav i Valbo,ja absolut det ska vi göra redan i morgon,det som är konstigt är att vi sällan pratat om det så jag får en känsla av att det är nåt jag måste göra...bara känslan käns ju bra,jag tror att det är en mening med det...min mormor betydde så mycket för mej så i morgon ska vi ta med lite ljus och teckningar till graven. Anars flyter livet bara på och jag klarar det bra det går bra för barnen i skola och på Dagis...sista året med dagis i höst börjar småttingarna i skolan,man kan inte fatta vad tiden går....kram gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0