Hela världen...

Hej alla trogna läsare,,,,Tänk om jag hade  en anonym blogg ska nog fixa det snart för allt som händer i mitt liv vill jag dela med mej av till alla...det har hänt så himla mycket och händer fortfarande men det är så hemligt för att skydda mina barn så kan jag tyvärr ej berätta......mer om det sen.Jag kan iallafall berätta att förra veckan hade jag ett långt samtal med en gammal kommpis Johan Öbrrg så kul vi jobbade i hop för ca 25 år sedan....vi pratade gammla minnen.
''Söndag eftermiddag kommer Farbror Jocke och sambo på besök ...mycket uppskattat...mer senare...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul o prata med honom, hade han mycket o säga

2011-02-19 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0