Snart är Julen här......

Snart är det jul och jag har bara köpt 2 Julklappar men har spånat och tänkt vad mer det blir.

jag ska handla klart på Måndag då jag ledig igen.

Funderar om jag ska köpa en dator till flickorna så jag får ha min ifred? Veckan som va har varit häktisk med heltidsjobb barn och julångest.

Tvättmaskinen och torktumlaren har pajat,då liksom blir det extrajobb i vardagen när man har 4 hemmavarande barn,jag ringde om det för 1 vecka sedan men inget händer så nu köper jag nya underkläder varje dag och det kan ju behövas ,inge ont som inte har nåt gått med sig,elräkningen lär ju bli låg nu jag årkar inte dammsuga mm.

Löne och utvecklingssamtal med Chefen denna vecka.....mer om det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0