Helgen......

Häktisk helg händer mycket.

Fredag kväll myspys med besök av en mycket värdefull vän,tvillingarna somnade vid 19.00 kl 20.00 tittar jag han och nelly på Idol,han blir kvar till 22.00 då kryper jag och nelly ner.

Lördag...Lämnar tvillingarna till pappa Janne sedan hinner Nelly och jag handla pappapresenter,jag åker med Nelly till Pappa Sture för att sedan åka till jobbet,jobbar till 21.30.

Lördagkväll...åker direkt hem till min goa gubbe,mer om det senare.

Söndag...vaknar utsövd och tillfreds vid hans sida,äter en mycket god,lite ovanlig frukost bestående av bla laxmacka jos och kaffe med gitarrspel mm.

Nu ska jag åka till min pappa hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0