Min vardag......

Hej alla trogna bloggläsare,tyvärr har jag inte kunnat skrivit på länge men här är jag igen.

Hänt mycket nu ,vi kan börja med att fira att jag fått beviljat skadestånd för käkskadan men hur mycket är inte riktigt klart än.
I Torsdags va jag med min 14 åriga dotter i tingsrätten ang sexuelt ofredande en sak som hände för ca 1 år sedad 3 tjejer till va med om det ,det går nog vägen ,besked på Torsdag om det.

Igår morse hade någon gått lös och sparkat sönder min backspegel,jag hade glömt och låsa bilen om jag låst hade ju larmet gått,tur det för jag hade dödat om jag sett...jävla snorisar...

Anars har jag varit på goda middagar i veckan,kombinerat veckan med barn jobb mm. Vincent har slutat med blöja men Oliver tar lite tid.Måste sluta nu för jag får besök strax.....Hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0