Vinterkräksjukan.....

Då är familjen drabbad av den första magsjukan,den först drabbade va Nelly ett dygn senare va det jag,jag gick på toa och sov i nästan 2 dygn tappade minst 2 kg.

Nu är det bara och vänta på nästa anfall...

Känner mej bättre nu,tur det så jag orkar ta hand om tvillingarna om dom får det.Har varit och handlat mat för helgen och lite gott vin.

ser fram mot en lugn mysig helg,min godaste vän ska ta med gitarren och spela för tvillingarna och mej.

Har snart läst ut boken jag fick,den blir bättre och bättre precis som relationen och kärleken.

Jag känner mej förtjänt LYCKLIG just nu hoppas att få vara det länge till,nu ska jag läsa lite till och bara slappa till jag hämtar mina små gobitar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0