Hej och hå......

Då har helgen gått med jobb och barn,vincent visar lite tecken på att en förkylning är på gång,hoppas vi får vara friska för man har liksom inte råd med att vara sjuk.
Bilen är ju hos min egen bildocktor och det kommer ju faktiskt att kosta pengar igen,jag har också tid hos tandläkaren i morgonbitti kostar pengar...tur att man har jobb brukar jag tänka.
Jag är rik jag som fått 6 underbara ungar varav 2 har jobb flickvän egen bostad.


Jag älskar hösten när man får vara inne och tända ljus och ha det mysigt.....mysigt ja måste också berätta att jag träffar nån nu hmmm.... han är 7 år yngre men en man att prata med....och slippa vara ensam och iallafall vara ensam när man vill,jaja nog om det,mer om det senare

Det är en sak jag undrar över...Hur kan man lägga ut bilder och filmer på någon anans barn på FB det kanske inte är så bra,jag tycker nog man kan hålla sig inom vissa gränser,antar att den personen har stora egna problem som
behöver lösas...dom som känner mej vet vad det handlar om.Hejsvejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0