Söndag som vilken dag som hälst...

Bara en dag kvar på jobbet sedan en dag ledigt...

Hej alla trogna läsare!Äntligen har jag fått tillbaka datorn från reparation den är som ny,tack min son Oskar.

har jobbat sedan fredag och är helt barnledig till Torsdag då dom börjar att ramla in dom små liven,Johanna är med mormor i Spanien,tvillingarna hos Pappan och Nelly hos sin Pappa.

jag och en jobbkompis har en affärside nu vi ska spåna vidare på den så mer om det senare.

Jo jag kommer att ha en lång semester i sommar "20 juni till 14 augusti det ser jag fram till det kommer att bli helt fantastiskt att få vara hemma så länge.

Jag har också sökt nytt jobb i Valbo.

Jag kommer att vara barn fri varannan vecka i sommar och då ska jag bo i Stockholm hade jag tänkt,det kan bli sista changsen....pappsen funderar på att sälja lägenheten där...

18 maj ska jag gå vårruset med jobbet och den 21 maj åker vi till Åland ett knippe tjejer vi har bokat hotel där.

nä nu måste jag sova om jag ska komma upp i arbete i morgon...nattinatti.

Kommentarer
Postat av: anna

varannan vecka, ja där rök uh-bidraget då?

2011-04-25 @ 22:50:00
Postat av: anki

ja alla som har barn ensam vet att U-bidraget är en droppe i havet...

2011-04-29 @ 14:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0