Barnledig jobbledig helg......

Helgen va som en början på mitt nya liv ....ensamheten är så himla härlig..ingen att bråka med..ingen som undrar över mat tvätt disk mm,så himla skönt att vara singel!

Tänk att få göra vad man vill en hel helg!!!för sedan kommer ju barnen hem och då måste måsten göras dom är ju liksom tyglade av någon att det ska vara på nå vis enligt normen???

mina barn brukar säga att mamma du är inte som alla andra och det tycker jag bara är POSITIVT,för vem vill vara som dom...hehehehe...

nu ska jag natta mej..jobb väntar upp kl 05.30.

Kommentarer
Postat av: Alva

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Svar: ska bli mer nu :)
sexbarnsmammaochsingel.blogg.se

2012-10-12 @ 11:15:26
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0