Fredagkväll......

Hej alla trogna och nyfikna......

Lite om veckan som varit,skitkul att jobba igen efter lång sjukskrivning,valde själv att jobba igen Läkaren tycker att jag är en Kämpe_tycker jag också med tanke på min alvarliga diagnos men den kan vi ta en annan gång!!!

Det första man får är utskällning av en mycket sjuk kolega på jobbet,men det skiter jagi sen kommer sjuksköterskan och gnäller ,helt sjukt,man har varit borta en månad och får bara höra gnäll,men det skiter jag i jag har lärt mej att det är bara folk som har egna problem som gnäller.

Jag har varit mycket duktig på jobbet denna vecka gjort allt till punkt och pricka.

I dag har jag haft ITtekniker hemma hela eftermiddagen som fixat en massa strul
sen middag med Oskar Malin och Adde å tvillingarna förståss...


Oskar och Adde spacklade i källaren som vi rustar nu.

I morgon blir det roligt för tvillingarna att åka på skotertur med Oskar och Malin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0