ett litet tips till dej som vill ha högre lön...

Med anledning av Er-kära chefs- förfrågan rörande vad jag har för mål med mitt uppskattade arbete här på avdelningen under kommande år får jag sammanfattningsvis anföra följande.
Det jag mer och mer kunnat se under innevarande år är vilken potential det finns i att vidareutveckla mitt arbete och utföra det på ett sådant sätt att det ständigt leder till positiva förändringar för våra kunder, till fromma inte bara för våra kunder-som alltid måste stå i centrum-utan också för den gemenskap som jag och många med mig känner i den fantastiska arbetsgemenskapen som i huvudsak är skapad av dig, kära arbetsledare och chef. Genom din infernaliskt. outgrundligt skickliga arbetsledning så har jag upplevt ett närmast religiöst mål med mittarbete och du skall veta att allt mitt arbete har sin bas i en kristen och moraliskt-etiskt värdegrund som på ett adekvat-relevant sätt med närmast skalpelliknande precision leder till ett arbete som känns så oerhört meningsfullt. Hade jag inte känt styrkan och uppmuntran från dig-min skära chef- och lusten att arbeta som emanciperar från mina trofasta arbetskamraters envisa nitälskan så hade jag kanske inte haft den fulla förmågan att utföra ett så fantastiskt arbete som jag trots allt utför för i mitt tycke en alltför ringa pekunjär ersättning. Om jag däremot skulle kunna ha nåden att erhålla ytterligare 2 000 kr per månad efter skatt så¨tror jag att det finns en god möjlighet att än mer tänja mina mentala och fysiska resurser till ännu högre höjder.
Tack Kära chef för att du gav mig chansen att svara på den här njutbara enkäten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0