Helt otroligt jag hann med denna April ......

Borta bra men hemma bäst måste jag ju hålla med om,nyss hemma från Spanien Mallis helt OK land men Äcklig mat och svindyrt ......

Jag va så glad att få träffa tvillingarna igen som va med sin Pappa när mamma va borta...så mycke pussar å kramar sällan skådat helt otroligt.

Stortjejerna som va med till Mallis va nog nöjda hoppas jag för det va inte billigt.

Premierjobbade i dag men gick hem tidigare pga en viss andledning...tänker inte gnälla nu.

Iaf så händer det mycket denna vecka...mer om det sen...Åland står på tur på Lördag sen har jag lite viktiga möten i veckan mm....Nattinatti,

Hann iaf med April IAF med nöd å näppe......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0