MARS MARS MÅNAD........

Tänk att jag hinner med denna månad också...
Härrre gud snart är det sommar,jag längtar efter sommaren man slipper alla vinterkläder,lite ångest har jag över att jag inte hunnit åka nå skidor i år...men det är ju inte för sent::::

Jag har insjuknat i Influensa i dagarna och lider av att inte ha någon som tar hand om mej då jag verkligen behöver det,men som man bäddar får man ligga,jag vet att jag kan skylla mej själv eftersom jag lämnat minst 2 toppen män i mitt liv.

Så kul det var i helgen när Ankie Karina och Anneli kom på tjejmiddag,Ankie som jag inte träffat på 15 år eftersom hon flyttade till Grekland.

För 2 veckor sedan va jag med småttingarna och hälsade på storebror Jesper och Frida och hennes familj i Hjo,Min son Jesper och flickvännen Frida har köpt en gård där och det kommer att bli så fint,lite långt bort bara.

När man ligger hemma och är sjuk så grubblar man en hel del man hinner tänka tillbaka på händelser i livet som kommer att betyda en hel del som tex ett ex jag hade vi skulle handla på Willys när vi tagit ut en kundvagn och precis skulle gå in i affären det va mycke folk då tar min kille och slänger ner mej i kundvagnen går i en fart rakt in i affären jag en vuxen kvinna ligger i kundvagnen och skrattar så tårarna sprutar......

Äntligen är jag frisk och kry och ska jobba i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0