2013:)

Nu är sommaren slut och den härliga hösten här.Tvillingarna har börjat skolan och allt är frid och fröjd... Men va sommaren gick fort. Jag är fortfarande singel och trivs med det men visst skulle det va mysigt att gosa ner sig i soffan med en mysig man men dom växer ju inte på träd har jag märkt:(.på Måndag börjar jag på ett nytt jobb det ska bli spännande.får beröm av lärarna nästan varje dag att jag har så fina och duktiga pojkar:) såg på arga doktorn i går och blev bara arg när jag tänker på att jag bröt foten förra sommaren och har fortfarande inte fått vård och när jag tittar på löne beskedet och inser att halva lönen går till skatt så kan man bara bli ARG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0